Quote van de dag

 Alleen 100% is goed genoeg. Want wie voor 90% het kanaal overzwemt, gaat toch kopje onder.

Sales support inbound

Resultaat

U …

  • bent in staat klantgericht te communiceren en te handelen.
  • stelt de klant centraal door de juiste vraagtechnieken.
  • bent in staat een scherpe foto te maken van klantwensen.
  • bent in staat levertijden te verkopen.
  • weet klantverwachtingen op juiste wijze te managen.
  • kunt omgaan met verschillende soorten klanten.
  • kunt omgaan met tegenwerpingen en klachten.
  • bent in staat vragen van klanten adquaat te behandelen.
  • vergroot de servicebeleving van uw klanten.

 

Voor wie

Iedereen die dagelijks telefonisch contact heeft met klanten waarbij het accent ligt op inkomend telefoonverkeer.

Inhoud

  • Klantgericht telefoneren.
  • De klant centraal stellen.
  • Het 'verkopen' van levertijd.
  • Uw servicegerichtheid vergroten.
  • Klantgericht denken en handelen.
  • After sales en follow up.
  • Het omgaan met vragen van klanten.
  • Het managen van verwachtingen.
  • Het opvangen van klachten.
  • Het omgaan met tegenwerpingen.
  • De opvolging van een telefoongesprek.

 

Werkvormen

De training is gericht op de eigen persoonlijke vaardigheden. Hierbij wordt veel gebruik gemaakt van audio- en video-opnames om de eigen ontwikkeling vast te leggen. Theorie, praktijk en rollenspelen wisselen elkaar hierin op speelse wijze af. De deelnemers ronden de training af met een individueel actieplan waarin de persoonlijke leerpunten zijn opgenomen. Aansluitend kan de deelnemer gedurende een periode van twee maanden de trainer raadplegen voor begeleiding. In de training is plaats voor maximaal 10 deelnemers. Aan het einde van de training ontvangt elke deelnemer een certificaat.

 

Tijdsduur

De training duurt twee aaneengesloten dagen inclusief een avondprogramma op de eerste dag.